Teknologi

Check på kunder, relationer og potentialer

Har du hørt det før? At relationer er alt! Det er vigtigt for din virksomhed at pleje og fastholde relationerne til kunderne. Derfor er det vigtigt, at du og dine medarbejdere holder styr på al den viden og information, I indsamler om jeres kunder, og at det bliver gjort på en systematisk måde.

En strømlinet salgsproces giver flere salg. Et CRM-system, Customer Relationship Management, understøtter en disciplineret tilgang til salgsproces, lige fra en mulig kunde identificeres og til strømlinet overlevering fra marketing til salg, registrering af salgsmuligheder og tilknyttede salgsaktiviteter som der kan følges proaktivt op på.

CRM løsning der styrker forretningsprocesser

ProActive tilbyder CRM løsninger baseret på Microsoft Dynamics 365 platformen. De kan tilpasses enhver type virksomhed og fordelen er massiv hvis virksomheden bruger Microsoft Outlook som email-program allerede. E-mail-korrespondance og telefon- og mødeaktiviteter kan nemlig lynhurtigt leveres direkte til CRM systemet fra Outlook, så løsningen ikke bliver en ekstra opgave for den enkelte sælger og medarbejder, men blot et værktøj der altid leverer overblik over historik og aktuelle bevægelser.

ProActive kan hjælpe jer med at opsætte og tilpasse en CRM-løsning baseret på virksomhedens behov. Herved kan virksomheder få overblik over kunder, leads og salgsmuligheder som flere personer er involveret i.

Relaterede artikler